VRÁCENÍ, VÝMĚNA A REKLAMACE

Jak postupovat, když vám zakoupené zboží nevyhovuje a chcete ho vrátit v zákonné 14denní lhůtě

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Při nákupu přes internetový obchod máte dle občanského zákoníku jako spotřebitel právo od kupní smlouvy odstoupit do 14 kalendářních dnů od převzetí zásilky. Uvedené znamená, že zboží můžete vrátit nebo za níže uvedených podmínek můžete požadovat jeho výměnu. V ideálním případě nám posílejte zboží na vrácení v původním obalu. Právo odstoupit od smlouvy však není dáno v případech dle § 1837 občanského zákoníku, tzn. zejména v případech, pokud se jedná o dodávku zboží, které bylo upraveno na zakázku podle přání spotřebitele. Zboží je nutné vrátit v původním stavu, nepoškozené, čisté a nenošené.

VÝMĚNA ZBOŽÍ

Nové nenošené zboží vám rádi vyměníme, jak nejrychleji to půjde. Abychom vám ho mohli znovu odeslat, prosíme vás o úhradu poštovného směrem k nám i k vám.  Částku 119,- Kč (za štítek vygenerovaný námi a za zvýhodněnou dopravu směrem k vám), zaplatíte přímo ve formuláři níže.

Jak můžete zboží vrátit?

Na tomto odkaze budete přesměrování na zvýhodněnou platbu dopravného a následně vám příjde vratkový kód, se kterým jednoduše zajdete na výdejní místo Zásilkovny a odešlete balíček k nám.

REKLAMACE

Reklamace se vztahuje jen na vady způsobené výrobcem a nevztahuje se na poškození zapříčiněné nesprávným nebo nešetrným používáním a přirozeným opotřebením.  Záruka se vztahuje na vady materiálu, funkční vady, vady vzniklé při výrobě či kompletaci zboží

  • reklamace se nevztahuje na opotřebení, vady vzniklé používáním a vady vzniklé mechanickým poškozením zboží
  • záruka se nevztahuje na vady vzniklé nevhodným používáním zboží např. stříkáním parfémů na šperky, namáčením šperků apod.
  • před odesláním zboží nás, prosím, nejdříve kontaktujte a domluvíme se na podrobnostech
  • reklamace se nevztahuje na oxidaci stříbra ( černání ) nebo na opotřebení pozlacených šperků
  • v případě uznání reklamace, zboží na vlastní náklady vyměníme a zašleme zpět na vaši adresu
  • v případě neoprávněné reklamace bude zboží zpět zasláno na náklady kupujícího

Ke zboží, prosím, přiložte vyplněný reklamační formulář. Online verze formuláře je ke stažení zde

Jak můžete zboží vrátit?

Na tomto odkaze budete přesměrování na zvýhodněnou platbu dopravného a následně vám příjde vratkový kód, se kterým jednoduše zajdete na výdejní místo Zásilkovny a odešlete balíček k nám.

Budete si zařizovat dopravu sami? Pošlete balíček přes:

Českou poštou na adresu: Littleloop s.r.o., Jeronýmova 62/24, 46007 Liberec 7 , tel. +420 604 418 499

Zásilkovnou na pobočku: Občerstvení U Marcuse, Jeronýmova 569/22a, 450 07, Liberec

Před odesláním zboží prosím o kontaktování na email: tomas@bohodesign.cz

Zboží, prosím, neposílejte zpátky na dobírku! Tyto zásilky nebudou přijaty a budou doručeny zpět odesílateli. Peníze Vám zašleme zpět v zákonné lhůtě na Vámi uvedený bankovní účet.